به تبليغات 118 خوش آمدید
مشخصات آگهی

چاپ پرچم |

چاپ پرچم |
متاسفانه این آگهی منقضی شده است
پرچم از دیرباز تاکنون مورد استفاده ی انسان بوده و امروزه استفاده از آن به میزان چشمگیری افزایش یافته است . امروزه به هرجایی که بروید پرچم را مشاهده خواهید کرد و بطور کلی پرچم یک کالای پرمصرف است که در انواع مختلفی تولید می شود. پرچم رومیزی ، پرچم یادبود،پرچم اهتزاز،پرچم تشریفات انواع مختلفی از پرچم هستند که می توانند با اهداف متفاوتی مانند تبلیغات مورد استفاده قرار گیرند.
چاپ پرچم با انواع کاربرد
پرچم ، کالایی پرمصرف
امروزه چاپ پرچم و استفاده کردن از آن مانند زمان باستان نیست . در زمان باستان پرچم را بیش تر در میدان های جنگ و کارزار مورداستفاده قرار می دادند . اما امروزه می شود گفت که تقریبا همه جا پرچم را می شود دید! مدارس ، دانشگاه ها، پادگان های نظامی ، ورودی شهرها ، بعضی خیابان ها یا میدان هاو… همگی از پرچم استفاده می کنند که باید این نکته را هم عرض کنیم که جاهایی که نام بردیم از پرچم ملی در آن ها استفاده می شود. بسیاری از کارخانجات ، شرکت های تجاری و بازرگانی ، تولیدکنندگان و برندها نیز از پرچم استفاده می کنند اما نه پرچم ملی ، بلکه آن ها پرچم مختص به خود را دارند که با استفاده از آن خود را به مشتریان معرفی می کنند.
چاپ پرچم علاوه بر این که برای استفاده های مختلف انجام می شود ، در شکل های مختلفی نیز تولید می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.
چاپ پرچم رومیزی
چاپ پرچم و بخصوص پرچم رومیزی برای شرکت های معتبر کاربرد مهمی دارد . شرکت های معتبر برای این که اقتدار آرم و لوگوی خود را در معرض نمایش همه قرار دهند روی میز کارمندان خود پرچم رومیزی قرار می دهند. قرار دادن پرچم رومیزی بر روی میز کارمندان در واقع حس اعتماد را به مشتریان القا می کند و باعث می شود آن ها شرکت شما را معتبرتر دانسته و راحت تر بتوانند به شما اعتماد کنند.جنس به کار گرفته شده در پرچم رومیزی معمولا از ساتن است.
چاپ پرچم تشریفات
در صنعت چاپ پرچم ،پرچم های بزرگی که روی پایه هایی عمودی قرار می گیرند و معمولا در مراسم ها، همایش ها و یا در شرکت های بزرگ و معتبر استفاده می شوند با نام پرچم های تشریفات شناخته می شوند. حاشیه ی این پرچم ها معمولا دارای ریشه است و ریشه ی این پرچم ها می تواند در رنگ های مختلفی باشد که انتخاب رنگ آن معمولا با توجه به اصول چاپ پرچم ، باید به تناسب رنگ خود پرچم انتخاب شود. جنس پارچه ی مورد استفاده در این نوع پرچم ها نیز معمولا دو نوع است یا ساتن مات و یا ساتن براق ، که ساتن مات شیک تر و همچنین کمی گران تر می باشد. سفارش هایی که از این نوع پرچم به فعالان چاپ پرچم داده می شود ، معمولا چاپ پرچم تشریفات دو رو هستند . اگر چه این پرچم ها را می شود به صورت یک رو هم مورد استفاده قرار داد اما همان طور که از اسم این پرچم ها مشخص است آن ها برای تشریفات و خودنمایی به کار می روند و بهتر است دور باشند.
چاپ پرچم اهتزاز
در صنعت چاپ پرچم ، به پرچم هایی که روی پایه های بلند و در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند پرچم های اهتزاز می گویند. باید به این نکته توجه داشت که در چاپ پرچم اهتزاز همیشه از جنس ساتن استفاده می شود . به دلیل این که ساتن جنس محکمی دارد و چون پرچم های اهتزاز در معرض باد هستند و احتمال پاره شدن و صدمه دیدن در آن ها بیش تر از انواع دیگر پرچم می باشد ، تولیدکنندگان و فعالان چاپ پرچم، در ساخت این نوع پرچم از ساتن استفاده می کنند.
پرچم های اهتزاز هم به شکل عمودی و هم به شکل افقی و در اندازه های گوناگون قابل چاپ و تولید می باشند. برای نگه داری این نوع پرچم ها روی میله های مرتفع ، می توان هم از دوخت برای جای چوب و هم از پانچ برای به اهتزاز در آوردن توسط سیم بکسل استفاده کرد . ویژگی دیگری که این نوع از پرچم دارد این است که در معرض تابش نور خورشید است و نور خورشید از پارچه ساتن عبور میکند . به همین دلیل در چاپ پرچم اهتزاز سعی می شود ، دو پارچه با دو چاپ از دوطرف به هم دوخته شوند که باعث بالا رفتن کیفیت و البته هزینه می شود.
چاپ پرچم یادبود
در صنعت چاپ پرچم و به عبارتی دیگر تولید پرچم ، به نوعی از پرچم که از دیرباز استفاده از آن در مراسمات مختلف مرسوم بوده است ، پرچم یادبود می گویند. این نوع پرچم ها در ملاقات های بین شرکت ها و همچنین در مسابقه های ورزشی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل استفاده از این پرچم ها در مراسمات مختلف این است که این پرچم ها علاوه بر این که حس ویژه ای به مراسم می دهند موجب می شوند مراسم شکوه و برازندگی خاصی را به خود بگیرد. جنسی که برای چاپ پرچم یادبود مورد استفاده قرار می گیرد ساتن مات می باشد که در رنگ های مختلف موجود و قابل عرضه است .
در پایان قصد داریم به کسانی که قصد ثبت شرکت دارند و می خواهند تبلیغ مناسبی برای شرکت خود انجام دهند چند نکته را یاد آور شویم.
توصیه هایی به کسانی که می خواهند شرکت ثبت کنند
همان طور که می دانید پرچم استفاده های بسیار متنوع و زیادی دارد از کاربرد پرچم در مدارس گرفته تا کاربرد آن در شرکت های مختلف . در هرجایی پرچم به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرد . مثلا در مدارس برای آموزش و القای حس میهن پرستی به دانش آموزان از پرچم استفاده می کنند و آن را در صبح گاه ها به اهتزاز در می آورند . در پادگان های نظامی آن را به اهتزاز در می آورند تا سربازان را درس میهن پرستی بدهند و آن ها را برای دفاع از سرزمین خود آماده کنند. و اما پرچم علاوه بر این ها یک کارکرد مهم دیگر دارد که مهم ترین مورد استفاده از پرچم می باشد و آن کارکرد تبلیغاتی است . اگر شما می خواهید یک شرکت تجاری ثبت کنید به شما توصیه می کنیم که حتما از پرچم و سایر هدایاتی تبلیغاتی مانند روبان و گردن آویز استفاده کنید . استفاده از پرچمی که نام و لوگوی شرکت شما روی آن ثبت شده باشد و هم چنین استفاده از هدایایی تبلیغاتی مانند روبان و گردن آویز ، که حاوی اطلاعات شرکت شما باشند ، می توانند در شناسایی و شهرت شرکت شما در افکار عمومی به میزان قابل توجهی تاثیر بگذارند و همین عامل می تواند عامل موفقیت شرکت شما باشد.
نما پرچم با دارا بودن کادری متخصص و باتجربه ، تمامی خدمات فوق را برای مشتریان عزیز انجام می دهد.


اطلاعات آگهی
آدرس ایمیل: [protected]
تاریخ انقضاء: پنجشنبه, 12 دی 1398
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: میدان توحید-خیایان فرصت شیرازی-تقاطع اسکندری -پلاک 55 - واحد 2
کد آگهی : 10063138
بازدید: 385
۵۵ ماه پیش
تازه های تبلیغات

چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی

تهران ۱ هفته پیش
فروش انواع سازه های نمایشگاهی تبلیغاتی در مشهد

فروش انواع سازه های نمایشگاهی تبلیغاتی در مشهد

خراسان ۲ هفته پیش
تولید و چاپ ساک کاغذی در مشهد

تولید و چاپ ساک کاغذی در مشهد

خراسان ۲ هفته پیش
ساخت مهر (ژلاتینی ، برنجی ، چند رنگ ) فوری در مشهد

ساخت مهر (ژلاتینی ، برنجی ، چند رنگ ) فوری در مشهد

خراسان ۲ هفته پیش
چاپ و تولید هولوگرام در مشهد

چاپ و تولید هولوگرام در مشهد

خراسان ۲ هفته پیش
ساخت پلاکهای برنجی ، استیل و اداری در مشهد

ساخت پلاکهای برنجی ، استیل و اداری در مشهد

خراسان ۲ هفته پیش
ثبت اینماد سایت | اخذ نماد اعتماد الکترونیکی

ثبت اینماد سایت | اخذ نماد اعتماد الکترونیکی

فارس ۲ هفته پیش
چاپ سی دی-چاپ دی وی دی 88301683-021

چاپ سی دی-چاپ دی وی دی ۸۸۳۰۱۶۸۳-۰۲۱

تهران ۳ هفته پیش
چاپ روی فلز-چاپ پلاک-پلاک سازی 88301683-021

چاپ روی فلز-چاپ پلاک-پلاک سازی ۸۸۳۰۱۶۸۳-۰۲۱

تهران ۳ هفته پیش
چاپ پرچم  لوگو 88301683-021

چاپ پرچم لوگو ۸۸۳۰۱۶۸۳-۰۲۱

تهران ۳ هفته پیش
تابلوسازی-تابلو چلنیوم-ساخت فوری تابلو 02188301683

تابلوسازی-تابلو چلنیوم-ساخت فوری تابلو ۰۲۱۸۸۳۰۱۶۸۳

تهران ۳ هفته پیش
چاپ پرچم ساحلی فوری -چاپ فوری پرچم 02188301683

چاپ پرچم ساحلی فوری -چاپ فوری پرچم ۰۲۱۸۸۳۰۱۶۸۳

تهران ۳ هفته پیش
نشان سینه فوری-اتیکت سینه-بج سینه فوری 02188301683

نشان سینه فوری-اتیکت سینه-بج سینه فوری ۰۲۱۸۸۳۰۱۶۸۳

تهران ۳ هفته پیش
تولیدی تندیس 88301683-021

تولیدی تندیس ۸۸۳۰۱۶۸۳-۰۲۱

تهران ۳ هفته پیش
چاپ  فوری لوح تقدیر 88301683-021

چاپ فوری لوح تقدیر ۸۸۳۰۱۶۸۳-۰۲۱

تهران ۳ هفته پیش
جشنواره تخفیفات ماهان گستر شروع شد

جشنواره تخفیفات ماهان گستر شروع شد

تهران ۳ هفته پیش
بانک شماره موبایل رانندگان ماشین سنگین

بانک شماره موبایل رانندگان ماشین سنگین

تهران ۳ هفته پیش